Vrátenie a reklamácia
Vrátenie tovaru
Tovar môžete vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.
1. VYPLŇTE FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
2. TOVAR STAROSTLIVO ZABAĽTE A ODOŠLITE
Vrátený tovar spolu s vytlačeným formulárom pre odstúpenie od zmluvy a daňovým dokladom (alebo jeho kópiou) nám zašlite na našu adresu. Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nemohol poškodiť. Uveďte tovar do pôvodného stavu, vracajte nám tovar čistý, suchý a nepoškodený. Neposielajte tovar na dobierku, takto zaslaný tovar nepreberáme.
Tovar pošlite na našu adresu:
3. POČKAJTE NA VRÁTENIE PEŇAZÍ
Peniaze za vrátený tovar môžete očakávať na svojom účte najneskôr do 14 dní od doručenia zásielky do nášho skladu.
Podrobné informácie o vrátení tovaru nájdete aj vo Všeobecných obchodných podmienkach v článku 11. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku Kupujúcim, ktorý je Spotrebiteľom.
Reklamácia tovaru
1. VYPLŇTE FORMULÁR NA REKLAMÁCIU
2. TOVAR STAROSTLIVO ZABAĽTE A ODOŠLITE
Reklamovaný tovar spolu s vytlačeným formulárom na reklamáciu tovaru a daňovým dokladom (alebo jeho kópiou) nám zašlite na našu adresu. Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nemohol poškodiť. Neposielajte tovar na dobierku, takto zaslaný tovar nepreberáme.
Tovar pošlite na našu adresu:
3. POČKAJTE NA VÝSLEDOK REKLAMÁCIE
Vašu reklamáciu vyriešime do 30 dní. Urobíme všetko pre to, aby sme to urýchlili.
Podrobné informácie o reklamácii tovaru nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach v článku 12. Zodpovednosť za vady a záruka.
Poškodenie tovaru pri doručení
-
Na balíku, ktorý vám od nás dorazil, nájdete vždy poučenie o tom, ako s ním ďalej nakladať, ak je váš tovar poškodený.
-
Ak sú obal alebo výrobky pri doručení viditeľne poškodené, urobte si fotografie pred a po doručení. Nevyhadzujte zatiaľ prepravný obal. Pre reklamáciu u prepravcu potrebujeme tiež fotodokumentáciu prepravného obalu vrátane manipulačného štítku.
-
Fotografie s číslom vašej objednávky nám pošlite e-mailom najneskôr do 24 hodín od doručenia tovaru na adresu info@samuelson.sk.
-
Budeme vás okamžite kontaktovať ohľadom postupu ďalšieho riešenia.
Praktické informácie
-
Kontaktujte nás prosím prednostne e-mailom, pomôžete nám tým vyriešiť váš problém čo najefektívnejšie. Uveďte prosím v predmete e-mailu vždy číslo vašej objednávky a do tela správy v skratke popíšte problém či dotaz. Budeme vás v čo najkratšom termíne kontaktovať ohľadne postupu jeho vyriešenie.
-
Ak ste zaplatili vopred online (platba kartou, okamžitý bankový prevod, Google Pay, Apple Pay), suma bude vyplatená na účet/kartu, z ktorého platba prišla. V prípade platby na dobierku alebo klasickým bankovým prevodom prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete vo Vami vyplnenom Formulári pre vrátenie tovaru alebo vo Formulári pre reklamách tovaru. Vrátenie sumy do 14 dní od doručenia vráteného tovaru do nášho skladu.
-
Náklady na dopravu Reklamovaného a Vráteného tovaru znáša kupujúci, ak sa s predávajúcim nedohodne inak. Po vyriešení reklamácie znáša Náklady na dopravu reklamovaného tovaru smerom k zákazníkovi predávajúci.
Orgán dozoru a dohľadu
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dohľadu
tn@soi.sk
tel. č. 032/640 01 09, 032/640 01 08